آمار هیپرکلسترولمی برای ایالات متحده

آمار هیپرکلسترولمی به ما در مورد تعداد بزرگسالان در ایالات متحده با سطح کلسترول تام خون بالای ۲۰۰ میلی گرم در دسی لیتر، سطح ابتدایی برای هیپرکلسترولمی پرخطر، می گوید.

این اطلاعات آخرین آمار مربوط به هیپرکلسترولمی از مرکز ملی آمار بهداشت، ۱۹۹۹-۲۰۰۴ است.

بیش از ۱۰۵ میلیون بزرگسال در ایالات متحده دارای سطح کلسترول خون بالاتر از ۲۰۰ میلی گرم در دسی لیتر هستند. از هر سه نفر یک نفر در معرض خطر بالایی قرار دارد. از این گروه، بیش از ۳۶ میلیون بزرگسال سطح کلسترول بسیار پرخطر بالای ۲۴۰ میلی گرم در دسی لیتر دارند.

برای مردان بالای ۲۰ سال، تقریباً ۴۸ درصد از مردان سفیدپوست، ۴۵ درصد از مردان سیاه پوست و ۵۰ درصد از مردان اسپانیایی تبار هیپرکلسترولمی یا کلسترول خون بالا دارند.

برای زنان بالای ۲۰ سال، تقریباً ۵۰ درصد از زنان اسپانیایی تبار، ۴۲ درصد از زنان سیاهپوست و ۵۰ درصد از زنان سفیدپوست هیپرکلسترولمی یا کلسترول خون بالا دارند.

سطوح پرخطر کلسترول LDL، به اصطلاح «کلسترول بد»، حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد برای مردان و زنان است. اما وقتی صحبت از HDL یا «کلسترول خوب» می‌شود، بیش از دو برابر مردان بیشتر از زنان در معرض خطر بالایی هستند.

مردان بین ۳۵ تا ۷۴ سال بیش از دو برابر مردان زیر ۳۴ سال شیوع کلسترول خون دارند. زنان ۴۵ تا ۷۴ سال بیش از دو برابر زنان زیر ۴۴ سال شیوع کلسترول خون دارند و زنان ۶۵ تا ۷۴ سال واقعاً مبتلا هستند. شیوع چهار برابر بیشتر از زنان جوان زیر ۴۴ سال است.

سطوح بالای کلسترول خون به طور مداوم با خطر بالاتر بیماری عروق کرونر قلب و سایر آسیب های قلبی عروقی و عروق مغزی تهدید کننده زندگی از جمله سکته های مغزی مرتبط است.

در حالی که درمان های موفق در دسترس هستند، پیشگیری همیشه مقرون به صرفه ترین راه حل برای مشکلات سلامتی است. علاوه بر این، پیشگیری مزایای گسترده‌ای را ارائه می‌کند که هم حوزه‌های فیزیکی و هم روانی زندگی ما را بهبود می‌بخشد.

عادات مادام العمر کنترل وزن، خوردن غذای مغذی، ورزش روزانه، کنترل اعتیاد از جمله تنباکو و مدیریت استرس ممکن است مدتی طول بکشد، اما فواید آن می تواند سال های سالم و مفید زیادی را به زندگی شما اضافه کند. تحقیقات همچنین نشان می دهد که یک عادت آسان که ممکن است به مدیریت کلسترول کمک کند، افزودن روزانه چای سبز است. در اینجا اطلاعاتی در مورد چای سبز و کلسترول، از جمله ۷ روش مهم برای محافظت در برابر آسیب کلسترول آورده شده است.

اگر می‌خواهیم از خود در برابر سطوح بالای کلسترول خون محافظت کنیم، همه ما باید زودتر با عادات پیشگیرانه منظم شروع کنیم. آمارهایپرکلسترولمی به ما نشان می دهد که اقدامات پیشگیرانه باید در اوایل دهه ۲۰ برای مردان و ۳۰ سالگی برای زنان تشویق شود.

سریعترین رژیم لاغری