آشنایی با رژیم کتوژنیک آشنایی با رژیم کتوژنیک

دسته‌بندی نشده


آشنایی اولیه با رژیم کتو

با پیروی از رژیم کتوژنیک ، نیازی به پیروی از رژیم خاصی ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذاهای هرم غذایی کتو را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

همچنین ، غذای بیشتری در انتهای هرم و غذای کمتری در بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالایی هرم ، که آجیل و محصولات لبنی هستند ، باید به ندرت در رژیم کتوژنیک استفاده شوند ، به همین دلیل است که ما این دو قسمت هرم را میان وعده کتو می نامیم.

اندازه آجیل باید به اندازه یک مشت ، میوه ها و محصولات لبنی – حدود نصف لیوان باشد. و حتی فقط 1/4 فنجان زغال اخته مصرف کنید.

با نظارت بر این موارد ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما تنظیم می شود تا چربی بیشتری بسوزانید. و اگر ورزش کنید ، حتی عضله نیز خواهید داشت.

غذای کتوژنیک - آگاهی از رژیم کتوژنیک

اگر می خواهیم این مشکل را با یک مثال نشان دهیم ، دلیل این امر عادات بد غذایی شماست. بیایید از مردی مثال بزنیم که مصرف آجیل را کاهش نداد و آن را زیاد نگه داشت.

در ابتدای رژیم ، بدن انسولین بیشتری ترشح می کند ، سپس به کتو می رود و حتی کتو را برای چند ساعت ترک می کند.

وضعیت سگ

وقتی رژیم کتو را دنبال می کنید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبای شما نشان می دهد که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این پیام در مورد بدن شما زمانی رخ می دهد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این هرم پیروی کنید و در ابتدای رژیم غذایی خود از دو قسمت اصلی هرم کمتر استفاده کنید. و مطمئن باشید که جواب این مجموعه را خواهید گرفت و اشتهای کاذب شما به مرور کوچکتر و بهتر می شود مگر اینکه تقلب کنید.

تقلب چیست؟

شخصی که دو ماه است رژیم کتو دارد و بدنش سازگار شده است و کاری که انجام می دهد. اینطور نیست که او دیرتر برگردد ، برعکس ، خیلی زودتر از مردم عادی به حالت کتو باز می گردد.

مغز انسان چقدر سوخت می تواند مصرف کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

با کاهش کربوهیدرات ها ، باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک که می تواند به بدن و اعصاب شما آسیب برساند مرتکب شوید این است که هنگام ترک کربوهیدرات چربی خود را کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

از چربی نترسید

در چند روز اول که مقدار زیادی چربی می خورید ، می توانید بگویید من الان خیلی چاق می شوم ، شاید این اتفاق افتاده باشد ، اما در روزهای آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما تضمین می کنیم که با رعایت رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به وزن دلخواه برسید.

بدون هیچ گونه مشکل عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر که در رژیم های دیگر وجود دارد ، بنابراین احساس راحتی کنید.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو را رعایت می کنیم ، چه اتفاقی برای بدن ما می افتد؟

هنگامی که رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما فاقد گلیکوژن (کربوهیدرات) هستند و وقتی کربوهیدرات ها را از بدن خود حذف می کنید ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم را همزمان از دست می دهید. با رعایت این رژیم ، به راحتی می توانید الکترولیت های حاوی این سه ماده را تمام کنید. شما همچنین باید این سه ماده را در مکمل ها ارائه دهید.

اگر می خواهید به او غذا بدهید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا به آن برسید. (چرا؟ از آنجا که بدن این حالت را به راحتی و به سادگی از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، مقدار زیادی از این مقادیر را با تعریق از دست می دهید.) اکثر عوارض جانبی که افراد با این رژیم غذایی دارند به دلیل فقدان این موارد است. الکترولیت ها

ما به شما پیشنهاد می کنیم که سدیم را به راحتی از طریق نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمیتوانید نمک دریا را به عنوان مکمل منیزیم بخورید).

در حالی که اکثر موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذای کتو گرفته می شوند. با این حال ، در مورد منیزیم ، بخش عمده منیزیم مصرف غلات است ، که ما در رژیم کتوژنیک خود نداریم. بنابراین حتماً از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار سمی است ، بنابراین داروخانه ها حاوی مکمل هایی هستند که تنها 5 درصد از نیازهای روزانه شما را تشکیل می دهند ، و این به این دلیل است که شما در مصرف آن زیاده روی نکرده اید. به همین دلیل مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، آووکادو توصیه می شود که رژیم غذایی پتاسیم بالایی است.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو استفاده کنند ، توصیه می شود از اسفناج و در واقع سبزیجات با برگ سبز استفاده کنند.

Ketogenic 1200x715 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

آخرین نکته در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از این مکمل ها از ابتدای رژیم استفاده کنید.

توصیه دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر آنها تازه شروع کرده اند ، استفاده از روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً ، هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از چربی هایی تشکیل شده اند که به انتقال به مرحله کتو کمک می کند.

علاوه بر این ، آنها از گرسنگی شما جلوگیری می کنند و فواید زیادی در ابتدای رژیم دارند.

mct thumb 640x480 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغنهای اولیه MCT و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ استفاده کنید. داخل قهوه خود بریزید. به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

از چربی بنبون (که از روغن نارگیل و کره تهیه شده است) برای ساده سازی رژیم غذایی در اوایل رژیم استفاده کنید.

در ابتدای رژیم نگران مصرف کالری اضافی نباشید یا اینکه باید کالری بسوزانید. فقط مقدار زیادی چربی بخورید تا میزان کربوهیدرات ها برای ورود به مرحله کتو کاهش یابد.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، سایر توصیه هایی را که به شما داده شده است دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *